Manevi Destek Dayanışma

Hizb-i Sağir Virdi (Dua)


Hizb-i Sağir Virdi (Dua)


Allah'ım! 

Bu düğümü çöz. Bu zorluğu gider. Beni kolaylık ve güzellikle karşılaştır. Kötü akıbetten beni koru. Beni güzel taleple rızıklandır. Kötü gidişattan beni muhafaza eyle.

Allah'ım! 

İhtiyacım ve hazırlığım yoksulluğumdur. Vesilem çaresizliğimdir. Sermayem dermansızlığımdır. Şefaatçim gözyaşımdır. Acizliğim hazinemdir.

İlahi! 

Senin varlık denizinden gelecek bir katre beni zenginliğe boğar. Affetme rüzgarının bir ânı bana yeter. Bana rızık ver. Bana sağlık bahşet. Beni affet. Beni bağışla. İhtiyacım bertaraf eyle. Sıkıntımı hal eyle. Derdime derman ver. Tasamdan beni kurtar. Rahmetinle, ey merhamet edenlerin en merhametlisi! 

Âlemlerin Rabbi olan Allah'a hamd olsun.

Post a Comment

Daha yeni Daha eski

Ziyaretçiler

Gayb Alemi